Stanislav Bártl — Martin Horacek
| Pilot |
Stanislav Bártl |
| Co-Pilot |
Martin Horacek |
| Imatrukulace |
OK AUD 20 |
| Typ |
Pegass |
| Čas startu |
11:20:00 |
| Rychlost |
114 |
| Stáhnout IGC | |
| Kategorie |
R-AL2 |
| V ročníku |
|
Brány
| Jméno |
Vzdálenost |
Čas |
Předpokládaný čas |
Otočný bod |
Prostorová brána |
Výška |
Body |
| RVBT |
0 | 11:25:20 |
11:25:00 | Ano |
Ano |
725 |
125 |
50 |
0 |
0 |
| RČB2 |
8.61 | 11:29:09 |
11:29:32 | Ano |
Ano |
748 |
110 |
0 |
0 |
0 |
| RČB3 |
16.42 | 11:32:49 |
11:33:39 | Ano |
Ano |
732 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ROB1 |
22.68 | 11:35:51 |
11:36:56 | Ano |
Ano |
606 |
0 |
50 |
0 |
0 |
| RČB4 |
30.5 | 11:41:46 |
11:41:03 | Ano |
Ano |
716 |
10 |
0 |
0 |
0 |
| RČB1 |
37.34 | 11:45:14 |
11:44:39 | Ano |
Ano |
792 |
50 |
0 |
0 |
0 |
| ROB2 |
45.02 | 11:49:13 |
11:48:42 | Ano |
Ano |
806 |
70 |
50 |
0 |
0 |
| RČB5 |
50.35 | 11:52:01 |
11:51:30 | Ano |
Ano |
829 |
70 |
0 |
0 |
0 |
| ROB3 |
60.06 | 11:57:13 |
11:56:37 | Ano |
Ano |
799 |
45 |
50 |
0 |
0 |
| RČB6 |
68.82 | 12:02:09 |
12:01:13 | Ano |
Ano |
839 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RČB7 |
87.8 | 12:12:24 |
12:11:13 | Ano |
Ano |
927 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ROB4 |
91.75 | 12:14:23 |
12:13:17 | Ano |
Ano |
893 |
0 |
50 |
0 |
0 |
| RČB8 |
101.73 | 12:19:12 |
12:18:33 | Ano |
Ano |
882 |
30 |
0 |
0 |
0 |
| RKBT |
109.35 | 12:22:50 |
12:22:33 | Ano |
Ano |
788 |
140 |
50 |
0 |
0 |
Body
| Jméno |
Hodnota |
| Otočné body |
300 |
| Časové brány |
650 |
| Prostorové brány |
0 |
| Výška |
0 |
| Rychlostní úseky |
0 |
| Výškové úseky |
0 |
| Prostorové úseky |
0 |
Ruční skóre
| Jméno |
Zadáno |
Násobitel |
Vypočteno |
| Znaky |
0 |
150 b |
0 |
| Chybné znaky |
0 |
-150 b |
0 |
| Falešné znaky |
0 |
150 b |
0 |
| Fotky |
7 |
150 b |
1050 |
| Chybné fotky |
0 |
-150 b |
0 |
| Falešné fotky |
0 |
150 b |
0 |
| Přesnost přistání |
25 |
1 b |
25 |
| Startovací okno |
0 |
-10 % |
-0 |
| Protisměrný let |
0 |
-50 % |
-0 |
| Ostatní bodování [body] |
0 |
1 b |
0 |
| Ostatní bodování [%] |
0 |
1 % |
0 |
| Jiná penalizace [body] |
0 |
-1 b |
0 |
| Jiná penalizace [%] |
0 |
-1 % |
-0 |
Celkové skóre: 2025