Martina Říhová — Milan Horký
| Pilot |
Martina Říhová |
| Co-Pilot |
Milan Horký |
| Imatrukulace |
OK PUZ 28 |
| Typ |
Cora |
| Čas startu |
14:15:00 |
| Rychlost |
96 |
| Stáhnout IGC | |
| Kategorie |
R-AL2 |
| V ročníku |
|
Brány
| Jméno |
Vzdálenost |
Čas |
Předpokládaný čas |
Otočný bod |
Prostorová brána |
Výška |
Body |
| VBT |
0 | 14:19:58 |
14:20:00 | Ano |
Ano |
681 |
200 |
200 |
0 |
0 |
| TB 1 |
9.36 | 14:26:03 |
14:25:51 | Ano |
Ano |
809 |
200 |
0 |
0 |
0 |
| OB 1 |
18.5 | 14:31:43 |
14:31:34 | Ano |
Ano |
845 |
200 |
200 |
0 |
0 |
| TB 2 |
28.05 | 14:37:43 |
14:37:32 | Ano |
Ano |
887 |
200 |
0 |
0 |
0 |
| OB 2 |
37.4 | 14:43:39 |
14:43:22 | Ano |
Ano |
907 |
188 |
200 |
0 |
0 |
| TB 3 |
50.15 | 14:51:39 |
14:51:21 | Ano |
Ano |
864 |
182 |
0 |
0 |
0 |
| OB 3 |
57.8 | 14:56:24 |
14:56:07 | Ano |
Ano |
914 |
188 |
200 |
0 |
0 |
| TB 4 |
68.17 | 15:02:35 |
15:02:36 | Ano |
Ano |
921 |
200 |
0 |
0 |
0 |
| OB 4 |
73.8 | 15:06:15 |
15:06:07 | Ano |
Ano |
682 |
200 |
200 |
0 |
0 |
| OB 5 |
84.6 | 15:13:01 |
15:12:52 | Ano |
Ano |
667 |
200 |
200 |
0 |
0 |
| TB 5 |
98.25 | 15:21:43 |
15:21:24 | Ano |
Ano |
680 |
176 |
0 |
0 |
0 |
| OB 6 |
102.8 | 15:24:17 |
15:24:15 | Ano |
Ano |
728 |
200 |
200 |
0 |
0 |
| KBT |
114.1 | 15:32:22 |
15:32:19 | Ano |
Ano |
720 |
200 |
200 |
0 |
0 |
Body
| Jméno |
Hodnota |
| Otočné body |
1600 |
| Časové brány |
2534 |
| Prostorové brány |
0 |
| Rychlostní úseky |
0 |
| Výškové úseky |
0 |
| Prostorové úseky |
0 |
Ruční skóre
| Jméno |
Zadáno |
Násobitel |
Vypočteno |
| Znaky |
0 |
200 b |
0 |
| Chybné znaky |
0 |
-200 b |
0 |
| Falešné znaky |
0 |
200 b |
0 |
| Fotky |
0 |
200 b |
0 |
| Chybné fotky |
0 |
-200 b |
0 |
| Falešné fotky |
0 |
200 b |
0 |
| Přesnost přistání |
0 |
1 b |
0 |
| Ostatní bodování [body] |
0 |
1 b |
0 |
| Ostatní bodování [%] |
0 |
1 % |
0 |
| Startovací okno |
0 |
-10 b |
0 |
| Penalizace za kroužení |
0 |
-50 % |
-0 |
| Jiná penalizace [body] |
0 |
-1 b |
0 |
| Jiná penalizace [%] |
0 |
-1 % |
-0 |
| Protisměrný let |
0 |
-50 % |
-0 |
Celkové skóre: 4134