Martin Pehe — Jindřich Hruška
| Pilot |
Martin Pehe |
| Co-Pilot |
Jindřich Hruška |
| Imatrukulace |
OK RUU 21 |
| Typ |
P 92 Echo Super |
| Čas startu |
13:00:00 |
| Rychlost |
150 |
| Stáhnout IGC | |
| Kategorie |
R-AL2 |
| V ročníku |
|
Brány
| Jméno |
Vzdálenost |
Čas |
Předpokládaný čas |
Otočný bod |
Prostorová brána |
Výška |
Body |
| VBT |
0 | 13:05:19 |
13:05:00 | Ano |
Ano |
807 |
176 |
200 |
0 |
0 |
| TB 1 |
9.36 | 13:09:13 |
13:08:45 | Ano |
Ano |
945 |
122 |
0 |
0 |
0 |
| OB 1 |
18.5 | 13:13:05 |
13:12:24 | Ano |
Ano |
1026 |
44 |
200 |
0 |
0 |
| TB 2 |
28.05 | 13:16:57 |
13:16:13 | Ano |
Ano |
1155 |
26 |
0 |
0 |
0 |
| OB 2 |
37.4 | 13:20:49 |
13:19:58 | Ano |
Ano |
1203 |
0 |
200 |
0 |
0 |
| TB 3 |
50.15 | 02:00:00 |
13:25:04 | Ne |
Ne |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
| OB 3 |
57.8 | 13:28:50 |
13:28:07 | Ano |
Ano |
1147 |
32 |
200 |
0 |
0 |
| TB 4 |
68.17 | 13:32:28 |
13:32:16 | Ano |
Ano |
1315 |
200 |
0 |
0 |
0 |
| OB 4 |
73.8 | 02:00:00 |
13:34:31 | Ne |
Ne |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
| OB 5 |
84.6 | 13:38:59 |
13:38:50 | Ano |
Ano |
1191 |
200 |
200 |
0 |
0 |
| TB 5 |
98.25 | 13:45:06 |
13:44:18 | Ano |
Ano |
1059 |
2 |
0 |
0 |
0 |
| OB 6 |
102.8 | 13:46:40 |
13:46:07 | Ano |
Ano |
970 |
92 |
200 |
0 |
0 |
| KBT |
114.1 | 13:51:56 |
13:51:38 | Ano |
Ano |
878 |
182 |
200 |
0 |
0 |
Body
| Jméno |
Hodnota |
| Otočné body |
1400 |
| Časové brány |
1076 |
| Prostorové brány |
0 |
| Rychlostní úseky |
0 |
| Výškové úseky |
0 |
| Prostorové úseky |
0 |
Ruční skóre
| Jméno |
Zadáno |
Násobitel |
Vypočteno |
| Znaky |
0 |
200 b |
0 |
| Chybné znaky |
0 |
-200 b |
0 |
| Falešné znaky |
0 |
200 b |
0 |
| Fotky |
0 |
200 b |
0 |
| Chybné fotky |
0 |
-200 b |
0 |
| Falešné fotky |
0 |
200 b |
0 |
| Přesnost přistání |
0 |
1 b |
0 |
| Ostatní bodování [body] |
0 |
1 b |
0 |
| Ostatní bodování [%] |
0 |
1 % |
0 |
| Startovací okno |
0 |
-10 b |
0 |
| Penalizace za kroužení |
0 |
-50 % |
-0 |
| Jiná penalizace [body] |
0 |
-1 b |
0 |
| Jiná penalizace [%] |
0 |
-1 % |
-0 |
| Protisměrný let |
0 |
-50 % |
-0 |
Celkové skóre: 2476