Michal Hycl — David Bystřický
Pilot |
Michal Hycl |
Co-Pilot |
David Bystřický |
Imatrukulace |
OK QUF 40 |
Typ |
Ikarus C22 |
Čas startu |
12:20:00 |
Rychlost |
85 |
Stáhnout IGC | |
Kategorie |
R-AL2 |
V ročníku |
|
Brány
Jméno |
Vzdálenost |
Čas |
Předpokládaný čas |
Otočný bod |
Prostorová brána |
Výška |
Body |
VBT |
0 | 12:24:56 |
12:25:00 | Ano |
Ano |
391 |
200 |
200 |
0 |
0 |
OB1 |
13.2 | 12:33:55 |
12:34:19 | Ano |
Ano |
399 |
0 |
200 |
0 |
0 |
1P |
17.49 | 12:36:43 |
12:37:21 | Ano |
Ano |
331 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Foto-B3 |
21.97 | 12:39:59 |
12:40:30 | Ano |
Ano |
337 |
0 |
0 |
0 |
0 |
O1 |
26.37 | 12:43:04 |
12:43:37 | Ano |
Ano |
403 |
0 |
0 |
0 |
0 |
O2 |
27.84 | 12:44:08 |
12:44:39 | Ano |
Ano |
410 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TG1-2 |
29.38 | 12:45:14 |
12:45:44 | Ano |
Ano |
506 |
0 |
0 |
200 |
0 |
Foto-A1 |
36.75 | 02:00:00 |
12:50:56 | Ne |
Ne |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
OB2 |
40.7 | 02:00:00 |
12:53:44 | Ne |
Ne |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Foto-AB2 |
47.26 | 02:00:00 |
12:58:22 | Ne |
Ne |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
OB3 |
53.4 | 02:00:00 |
13:02:42 | Ne |
Ne |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
OB4 |
63.7 | 02:00:00 |
13:09:58 | Ne |
Ne |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Foto-A4 |
79.44 | 13:17:49 |
13:21:05 | Ano |
Ano |
450 |
0 |
200 |
0 |
0 |
OB5 |
86.6 | 13:23:24 |
13:26:08 | Ano |
Ano |
512 |
0 |
200 |
0 |
0 |
OB6 |
107.2 | 13:40:06 |
13:40:40 | Ano |
Ano |
392 |
86 |
200 |
0 |
0 |
KBT |
118.7 | 13:48:21 |
13:48:47 | Ano |
Ano |
351 |
134 |
200 |
0 |
0 |
Body
Jméno |
Hodnota |
Otočné body |
1200 |
Časové brány |
420 |
Prostorové brány |
200 |
Rychlostní úseky |
0 |
Výškové úseky |
0 |
Prostorové úseky |
0 |
Ruční skóre
Jméno |
Zadáno |
Násobitel |
Vypočteno |
Znaky |
0 |
200 b |
0 |
Chybné znaky |
0 |
-200 b |
0 |
Falešné znaky |
0 |
200 b |
0 |
Fotky |
0 |
200 b |
0 |
Chybné fotky |
0 |
-200 b |
0 |
Falešné fotky |
0 |
200 b |
0 |
Přesnost přistání |
0 |
1 b |
0 |
Ostatní bodování [body] |
0 |
1 b |
0 |
Ostatní bodování [%] |
0 |
1 % |
0 |
Startovací okno |
0 |
-10 b |
0 |
Penalizace za kroužení |
0 |
-50 % |
-0 |
Jiná penalizace [body] |
0 |
-1 b |
0 |
Jiná penalizace [%] |
0 |
-1 % |
-0 |
Protisměrný let |
0 |
-50 % |
-0 |
Celkové skóre: 1820